Thursday, May 07, 2009

Torbjörn Andersson

En av Sveriges största, Torbjörn Andersson håller föredrag på Galleri Format. Enligt mail nu på lördag fast 7 maj (?) det är ju den 7 idag och 9:e på lördag? Vad gäller?

Hur som helst kan jag inte vara där!! Jag blir tokig, jag blir ledsen!
Torbjörn är en stor inspiratör och berättare och det hade varit mycket trevligt att vara där, men men. Det går väl fler tåg som man säger.

Plats: Galleri Format, Kulturhuset Mazzeti, Friisgatan 15 i Malmö.
Tid: Klockan 16.00 men datumet verkar ju osäkert?

Åh, vad kul det vore.
För övrigt köpte jag Torbjörns mästerverk 5 decennier på galleri Format, för en alltför billig peng, och så fick jag den signerad när jag fick ett litet extra "pris" ur Torbjörns hand, (gott vin) för mitt pris i Årets Bild 2009. Dubbla priser liksom, hur kul kan det bli?

Nu: Sova.

0 kommentarer: