Saturday, May 02, 2009

Bloggtorka

igen. Senaste tiden har inte räckt till, i vanlig ordning.
Mycket tid har spenderats i garaget, för att få V8:an klar för regbesiktning. Nu är det gjort och det gick över förväntan. Några mindre saker att ändra innan den blir godkänd. Måste ha svenska, fula reflexer, skyltbelysning, handbromsjustering. Lätt fixat.
Det roliga är att där fanns inte en tillstymmelse till rost under bilen. HELT rosfri, fattar ni!! Skönt att slippa tvinga svärfar att svetsa i tid och otid som han fick göra med min gamla cheva.

Nu skall jag byta förgasaren också, så den får lite mer dricka... Mums.

Plåtningar då? Jodå, fullt ös i både reklambranchen och på tidningen. Nu skall vi flytta ut ur storstudion i veckan och flytta till en ny. Rörigt men kul.

Imorgon (söndag) väntar förmodligen ett bildspel, hoppas det blir av och som jag tänkt mig.
Annars är det ju lite tunt i min bildspelsmapp nu.

Min überbraiga kollega Tomas Königsson har gjort två nya bara denna helgen!
Se ett HÄR.
Och ett annat HÄR.

3 kommentarer:

FotoMix-bloggen said...

Kan inte du och Tomas styra upp ett datum för LensAlign-party inom den närmaste framtiden innan sommar och sol tar över våra liv.
/Daniel

Mattias Johansson said...

Tjena Daniel,

Självklart ska vi styra upp, men vi skiter i alignen och koncentrerar oss på en irländsk va...?

haha, nä, vi får spåna fram en träff.

FotoMix-bloggen said...

haha, ja det låter fint.
/Daniel