Tuesday, May 12, 2009

Kalmar FF-Trelleborg
















Igår var det allsvenskan igen, Kalmar FF mot Trelleborg. KFF vann med 2-0. Lätt...
Jag lovar er, det var SVINKALLT på Fredriksskans, som vanligt. Om det är vindstilla och gubben celcius visar oss 32 grader i stan så är det typ 4 grader och snålblåst på skansen. Galet.

Hur som helst, matchen var riktigt kul att plåta, även om jag hade lite otur med gubbar ivägen och det där, men men, på det hela taget gick det OK. Kameran vill inte riktigt "hänga fast" vid springande spelare utan flackar rätt mycket fram och tillbaka, tokig blir jag.
Det regnade lite och Paul Madej hade ett galet stort stycke frotté över sin kamera. Kul bild, sa jag till honom, men tog den aldrig. Synd idag.

HÄR ser ni lite bilder från matchen,
tyvärr tog jag inget ljud, eftersom det var en sen match och jag hade flera jobb på kö i datorn. Så det blev övertid, igen...

0 kommentarer: