Tuesday, April 24, 2012

Vem städar bort betongsuggorna

Jag slipper iallafall montera...det sköter Anders finfint?

Så har 2 dagar av möbelfotografering i studion gått till ända. Kroppen värker, borde ha ett par unga friska assistenter till att bära, lyfta och rulla. Men jag gnäller inte. Det är jäkligt kul att plåta möbler. Kräver mycket ljus. Kul!  Kan ni tänka er? I denna omgången blev det också bilder på betongsuggor!!! Sexigt så man svettas i ryggslutet :)
Det var nog både första, sista och ända gången jag förevigade suggor i betong.

Men som alltid är schemat pressat och mycket skall hinnas med, och gärna lite till, och då blir det lätt att man skjuter upp sånt som, typ, hålla fria ytor i studion...Nä, istället klättrar jag fram och tillbaka, balanserar på vingliga pallyftare, snubblar, slår i, svär och blöder :)


Bara tillfälligt, jag lovar.

Om bladarn hade ett eget skyddsombud vore jag nog bojkottad.
Ibland passar det fint att plåta "naket" :)



0 kommentarer: