Sunday, January 10, 2010

Svettigt!

3,5 timma kvar tills allt måste vara klart och betalt. Jag har hunnit halvvägs iallafall. Nätet går sjukt segt här hemma idag. Jag borde sitta på jobbet och skicka in allt men samtidigt vill man ju ha lite helg och titta när grabben spelar SpongeBob på PS2, fika bulle och grilla korv i snön.

Inte nog med att jag är stressad. Jag åkte pulka med grabben igår, och man tror väl fortfarande att man är ung och oförstörbar, men när jag åkte baklänges ner för backen hakade pulkan upp sig en grästuva och jag fick ett snabbt kast bakåt så min nacke säger hela tiden NEJ NEJ, böj inte ditåt, och INTE heller ditåt osv. Tar inte slut. Smärtan letar sig vidare ner i armarna för att sluta i fingerspetsarna. AJ, oj suck och stön... Ynk.

2 kommentarer:

FotoMix-bloggen said...

Jag har oxå skickat in några bilder. Dock utan större chans på nominering gissar jag. Men jag resonerar att det är ju kul om man kommer med i boken i alla fall.
Sen har jag för någon månad sedan bokat hotell i Örebro. Ett krux bara. Kommer inte ihåg vad hotellet heter... Hmmm.
Även jag har åkt på lite pulkasmärtor. Vänsterarmen och axeln har fått sig en rejäl törn. Så det blir att vara lite försiktig ett par dagar framöver.
Natti.
/Daniel

Mattias Johansson said...

Tjenis Daniel!

Spännande och se vad du har skickat in för nåt. Ja, har vi lite tur så hamnar vi kanske i boken iallafall. Bara det är coolt. Det är coolt bara att ha möjlighet att skicka in.
Vet du, jag har såååå ont fortfarande, vi är helt enkelt för GAMLA för att åka pulka! Vi får börja med längdskidor istället. Utan valla.

Men du har väl ett kvitto på hotellbokningen? Vi bor på Best Western City. Hoppas det är OK. typ 400 meter ifrån Conventum, Krypavstånd med andra ord, haha.

Synd att du inte skall gå bildspelskursen. Det hade varit skojigt att ha dig där.
Om inte förr så syns vi ju Örebro!
Champaaaagne!