Saturday, January 09, 2010

Hjälp! Jag kommer inte igång!

Sista dagen imorgon, att lämna till Årets Bild allstå. Jag har knappt börjat ännu. Jag får liksom inte tid, alltid nåt ivägen. Ikväll kommer Lina och Marcus på lite mat. Eller mat, den står dom för, jag har ju fyllt år (34 tunga år har lagt sig i det alltmer grånande håret) så man får slappna av lite! Jag står för lite dricka, min fru för marrängsviss och L&M för käket. Härligt!

Imorgon får jag ta tag i bildskickandet, bildtexter skall fixas och bilder sorteras. Fast det är ju inte så många förstås! Sen skall det skickas till POY i år också tänkte jag, för skoj skull, och även de andra tävlingarna. Självförtroendet är i botten efter att ha tittat igenom årets skörd, men det är bara att ta tag i det ändå. Upp liksom.

6 kommentarer:

Anonymous said...

GI-meny antar jag ;-)

Lars D said...

Grattis så mycket!
Ses snart.

/LarsD

Mattias Johansson said...

Tjena Tomas!
lång ifrån, frossande i kalorier. Goooottt! Men börjar det bli dags att ta upp våra GI-luncher igen. Min mage sväller fortare än min gravida frus...

Lunch imorgon, måndag?

Mattias Johansson said...

Tjena Lars!

Man tackar, man tackar! Ja, tisdag morgon kör vi. Jäklar va kul det skall bli! Jag skall njuta och inspireras, du får jobba...
haha!

PeO said...

Grattis
Vi syns och hörs jag är på gång, skall bara mjuka knät lite.

Magster said...

Grattis i efterskott!