Monday, January 11, 2010

Bildspelskurs med Dareberg



och Eva Åberg skall jag ju på imorgon. Skönt kul skall det bli. Min fjärde FOJO-kurs och tre av dom har nämnda Lars hållt i. Fabulöst inspirerande grabb. Första gången som gäst hos Peter Claesson när han höll Pressfoto i framkant. Vi skall köra slut honom i veckan, Lars alltså. Häftstift på stolen, bläck på kanten på katedern och sånt...Näää, bara häftstiften.

Som ni ser har jag städat skrivbordet, alltid skönt innan en kurs. Känner inte igen mig. Också frigjort lite discspace, inte tillräckligt men alltid något.

Också laddat med kolhydrater och vin, för att orka hela vägen...

2 kommentarer:

Lars D said...

Kallar du det där städat...haha?

Vi ses snart och jag ska hålla koll på stolen..


/LarsD

Mattias Johansson said...

Superclean! När du minst anar det...