Saturday, January 30, 2010

Best Of Photojournalism

I eftermiddags kom jag på att jag skulle skicka in några bilder till Best Of Photojournalism för skoj skull. Inget jag tänkt igenom riktigt. Jag somnade i soffan och en stund efter 23 vaknade jag och mindes att jag glömt nåt (haha), och visst ja, BOP!

In med mappen i Photo Mecanic och sen välja nåt. Klockan gick och jag skulle bara hinna få in ett par bilder. Jag snabbläste allt lullull vad gäller filnamn, kategorier och koder och det där och sen fyllde jag i så snabbt jag kunde. Skulle precis slänga in mappen i ftp:n då jag kom på att jag glömt att fylla i ett fält. Gör om gör rätt!

Nu är det inne och klockan slutade på 00.00 när fetch berättade för mig att allt var klart.
Snacka om sista sekunden... Hoppas det funkade?

1 kommentarer:

Anonymous said...

Härligt Mattias! Ända in i kaklet, så ska det vara!!