Tuesday, March 15, 2011

Årets Bild-schemat

Så här ser schemat ut på Årets Bild-festligheterna i Norrköping på fredag. Ser skönt ut.
För mig börjar dagen kl 13.00 med föreläsning/workshop, sen drar det igång!! Det ser ut att bli svettigt. Härligt!


15.45, Värmekyrkan öppnar
16.00-17.30, Prisutdelning
19.30, Insläpp för festdeltagare i Värmekyrkan
20.00, Middag och underhållning
21.30, Kaffe
21.45, Underhållningen fortsätter till kl. 01.45
02.30, Efterfest (plats meddelas under kvällen)




Pust, blir nog inte sängen förrän framåt lunch på lördagen...vem kör?

3 kommentarer:

FotoMix-bloggen said...

Ja du, PM och jag ska ju hoppa på en buss på lördagförmiddagen, den skall ta oss till Stockholm för ännu mera fest...
Så du får nog be hotellet om några timmars respit på ditt rum.

Mattias Johansson said...

Aha? Jag trodde Paul skulle köra hem mig och sedan ta tåget till Stockholm... :)

Det tycker jag han kan ställa upp på!

FotoMix-bloggen said...

Absolut. Du får övertala honom på fredag.