Thursday, July 09, 2009

Ny dag, nya tag


Folktomt på Hultsfredsfestivalen.


Presstältet. Vårt vattenhål i tillvaron.

Efter att ha hostat upp alla katthåren och lagat sovsäcken som samma katt rivit sönder har jag fixat till vår "fotodator" så nu är den up to date och jag kan jobba igen.
Idag tar jag också med min egen donge till presstältet.

I säng redan vid 1-snåret inatt tror jag så visst har man fått lite sömn ändå, viktigt. Idag blir det sjukt stressigt. Sjukt stressigt. Sjukt stressigt. Men kul.
Några bildspel lär jag inte hinna med tyvärr, men jag gör mitt bästa.

Riktigt bra ljud på Hawaii, hör jag just Tommy Granlund säga.
Jag hör inte när jag plåtar, jag är så koncentrerad så jag liksom inte hör låtarna, eller hör gör jag naturligtvis men jag registrerar det inte och minns aldrig vilka 3 låtar de spelade. Sån är jag.


0 kommentarer: