Friday, July 17, 2009

Hultsfredsfestival-bildspel


The Sounds-Maja är inte blyg. Tenderar att bli lite mycket av den här
varan, en gång är ju kul, men hela tiden? Nja, jag vet inte.

Photo: Mattias Johansson



Som bekant hann jag ju inte göra något bildspel med ljud under Hultsfredsfestivalen och det är jag lite sur för. Men jag lade in bilderna i ett vanligt bildspel iallafall, utan krusiduller, varken snyggt eller skönt, men bilderna finns där iallafall. 75 stycken eller nåt sånt.
Banden, campingen, leran och människorna.

Titta gärna igenom det, och gör det HÄR.

11 kommentarer:

FotoMix-bloggen said...

Snacka om troschock!
Måste bara fråga Mattias, hur tänkte du när du tog, och ni publicerade, den här bilden på Maja?

FotoMix-bloggen said...

Satan, jag glömde säga att det var grymma bilder i bildspelet Mattias. Grymma.
Tänk att det går att få SKARPA och välexponerade bilder med en Canon-kamera också. Inte dåligt.

Mattias Johansson said...

Tjena Daniel!

Tackar, visst funkar Canon bra!!
Sedan den 3:e servicen funkar min MarkIII canonbra, haha.

Troschock ja, det kan man säga.
Det här är Majas signum och hon jobbar på rätt bra för att få fram den, så vi kände att det här är den bild som bäst beskriver de tre låtarna vi fick plåta. Det är ju Maja liksom. Hon ålar sig, kråmar sig och spinner på hela den där stilen. Hon är fräck hon, energi så det räcker och blir över.

Tycker du den är stötande månne?

FotoMix-bloggen said...

Okej, tack för ditt svar.
Stötande vet jag inte, men den fick fläskigt med utrymme i Nyheterna.
Jaja, jag kanske är lite pryd trots allt.

Men men, snart är det semester.

Ha det gott, vi hörs
/D

Lars D said...

Känn skönt att hon har trosor i allafall, det hade blivit för mycket annars på något sätt.
Visste du att basisten tror jag det är,hans farsa är en av skånes bästa fotografer?
Ja, eller kanske sveriges bästa förresten.
Han är grym! åtminstone.

/ LarsD

Lars D said...

Mycke fina bilder förresten.
Bra jobbat!


/ LarsD

Mattias Johansson said...

Tjena Daniel!

Semester, härligt!
Min börjar på söndag kväll!!! Skönt, eller som Lundell säger,
-sommar och semester är ett helvete!

Jag håller inte med alls, för mig är det...Nice.

Ha det gott!
PS, jag är nog också lite pryd...

Mattias Johansson said...

Tjena Lars!

Tackar! Tackar!
Trosor och trosor, de var ju fler hål i dom än i en Schweizerost...
Ja, det var ju nästan förmycket bara det. Hon är galen, haha.

Bästa fotografen? Det är väl ändå du va?

Längtar till korvkvällarna, nån skall jag komma på. Lovar.

4 aug drar vi till Irland!!!!

Ha det godis!

Lars D said...

Är det hål i trosorna?
Nej, det är inte jag, sådär får inte mina döttrar göra, haha.

Plockar själv upp kärran mot den gröna ön den 19 augusti. Då kollar läget och rapporterar va?

Korvkväll i slutet av september, en torsdag 26, 27 eller vad det kan vara. Kom gärna!

/ LarsD

Magster said...

finfina bilder matte, och jag antar att du la in varbergslegenden 'geta' fullt medveten om vad du gjorde, va?!?!?
mags

Mattias Johansson said...

Tjena Magster!

Tackar! Jo, det kan du ana. Man måste ju göra finfin reklam för Vbg, eller hur. Han är ju också kompis med min bror så vi snackade lite innan jag tog bilden. Han är cool, gula gubben.

Jag behöver din mailadress förresten, inför resan, kan du inte slänga iväg ett mail till mig?