Friday, July 17, 2009

Bästa presscentrat



En bit ner på bloggen berättade jag ju att det låg ett sushiställe på andra sidan presscentrat på Victoriadagen i Borgholm.
Jodå, det visade sig att det låg precis bakom min rygg, två stolar bort. Där, bakom väggen stod en kille och gjorde sushitallrikar för glatta livet.
-Kan du fixa en till mig, 8 bitar?
-Kommer strax!

En kort stund därefter, medans jag gjorde iordning bilder på Victoriastipendiaten Helena Jonsson, (skidskytt) kunde jag avnjuta min middag.

Det måste vara det ultimata presscentrat va?

4 kommentarer:

Lars D said...

Fy satan vilken dröm!
Dator, cola och sushi och ett fullt minneskort.
Då leker ta mig fan livet!

/ LarsD

Mattias Johansson said...

Tjena Lars!!

You damn right!!!
Så skulle det vara jämt!
Ha det bäst!

Daniel Nilsson said...

Fy fan va härligt!
Det såg precis ut som på mitt skrivbord för nån månad sen! underbart!

Mattias Johansson said...

Tjena Daniel!!

Ja, så här skall det se ut, då är det fint att jobba...
Hoppas allt är bra med dig och de dina?

Ha det gott!