Monday, January 19, 2009

Jag ljublar, som Lilian

Äntligen har jag hunnit läsa och titta på Johan Bävman och Martin Ekelunds reportage från Tanzania. Jäklar vad bra det var. Och så snyggt redigerat sen då. Riktigt bra. Bilderna från reportaget ser ni HÄR.
Johan Bävman berättar också i sitt bildspel som ni ser ser ni HÄR.

Bilden är från , jag minns inte riktigt, 2006 kanske. Det är HKH Prinsessan Lilian som får Martin Stenmark i knät. Hon ljublar så härligt. 
Martin Stenmark köpte förresten ett Nikkor 80-200/2,8 av mig en gång för många år sedan. Han är trevlig. I våras var min fru på Mallis med Gry Forsell, då var Martin med och underhöll. Min fru frågade om gluggen funkade och det gjorde den, han var mycket nöjd. Ja, den var rätt fin den där gluggen. Hoppas den är i trygga händer...

2 kommentarer:

Mattias Johansson said...

Hmf? Bilden kom inte in, säkert mitt fel, jag skall göra om!

Magster said...

bild!