Wednesday, March 28, 2012

Knäred, var ligger det

Nu måste jag packa färdigt det mesta av mina prylar.
Typ 1 ton fotoprylar skall baxas in i bilen. Imorgon bär det av till Knäred (?!) någonstans i höjd med Halmstad tror jag. Det blir kul.

Men det gör också att jag missar PFK Södras årsmöte, och för det är jag ledsen. Det hade vart skoj. Min kavaj är ju fortfarande på språng därnere i Malmö efter Årets Bild-festen! Moriska paviljongen har lovat att skicka den men den verkar inte dyka upp! Hade ju varit ett gyllene tillfälle att hämta den.
Och att tappa bort den igen... :)

Joel Marklund skall hålla ett litet föredrag, vill man ju inte missa, men men, någon kanske bandar ;)

Så när jag sitter i Knäred...så rullar skåningarna hatt på SMAK i Malmö konsthall. Jag ser en viss orättvisa i detta...
Nä fy farao vad trist det är att jag missar det känner jag nu!
Samtidigt är det ju kul att man är så fullbokad med jobb att man inte har tid. Angenäma problem. På gott och ont.

Nähä, nu skall jag kröka rygg, in med grejorna i bilen.

0 kommentarer: