Friday, March 30, 2012

Canon EOS 5D Mark III

Min yngste son  lägger beslag på min nya 5D mkIII. Jag har inte en chans...

Äntligen fredag!! Huvva vilken tuff vecka det varit. Alldeles för mycket arbetstimmar och alldeles för lite familjetimmar, lite som vanligt...Skärpning.

Det är också en vecka sedan jag fick min Canon EOS 5D Mark III. Och jag har inte hunnit testa den live ännu!!! Galet. Skärpning 2.
Men jag tar med mig kameran hem i helgen så kanske jag får tid att prova den lite. Den verkar så djääääkla grym. Den sitter som handsken, riktigt skönt grepp.
Jag höll i min MkII igår och den känns ju redan stenålder? På en vecka liksom?

Hoppas jag och kameran får lite kvalitetstid i helgen, men som ni se på bilden så är det min yngste grabb som hela tiden lägger beslag på det nya underverket. Skärpning 3.



0 kommentarer: