Wednesday, August 06, 2008

Vincent Laforet bloggar


Photo: Mattias Johansson
Bild från Luxemburg City där kyrktornen ivrigt
renoverades, ja, hela stan verkade renoveras.

Sommar och semester är ett helvete, som Lundell sa en gång. Jag har inte tid över till något alls. Måste ta det lite lugnt nu, sista veckorna innan det drar igång igen.

Överallt kan man läsa om fotografer som gör sig redo för OS. För oss som inte får åka är det kul läsning, spännande. Man blir inspirerad, avundsjuk men också en smula lättad att slippa vara borta från familjen så länge. Det håller ju på ett tag, det där OS. Lars Dareberg är där, läs om hans äventyr HÄR. En annan mycket duktig fotograf är Vincent Laforet, han har också blivit bloggare, läs hans blogg HÄR, Vincent är naturligtvis på plats i Peking under OS, precis som alla andra, utom jag känns det som. Tråkigt. Jag vill också vara med. Till Olympiska Spelen i London skall jag fixa mig en plats. Undrar för vem jag skulle plåta då? Det löser sig...


0 kommentarer: