Monday, August 25, 2008

"Sommar och semester är ett helvete"


Nybro IF togs på sängen av IK Tords försvar. 1-1 slutade matchen
som Nybro borde vunnit då IK Tord är ett bottenlag i tabellen.






SM i mångkamp på Fredriksskans i Kalmar.
Här är det Sebastian Karlsson i FI Kalmarsund
som tar SM-guld i 1000m.


Bygdedag i Stora Binga söder om Kalmar. Lilla Olga grillar pinnbröd
på bästa scoutmanér.


Nu har ni alla tröttnat på min blogg va? Jag har inte fått in ett enda inlägg sedan 6 augusti. Det är för dåligt, jag vet, jag har bara inte haft tid eller ork. Jag skall skärpa mig!!
Det har varit en mäktigt stressig semester...
Hur lät det då? Semestern skall väl vara skön och avkopplande. Jo, och det har den väl varit, men det är ändå mängder med åtaganden och sysslor som skall skötas.
Nu håller jag ju på att utveckla min firma och det tar precis all energi och ork i anspråk, men kul är det.
I helgen var det min jobbhelg på Östran, jobbade dock bara idag (söndag) pga att jag tog ledigt på lördagen för i fredags höll vi svensexa för en god vän till mig. Fy satan vad dålig jag var igår. Kunde inte stå på benen så det var för väl att jag tagit ledigt. Så skall det väl vara efter en svensexa förstås. Den blev lyckad, och blöt!

Söndagen bjöd på fotboll, mångkamp, Bygdedag och lite till, en salig blandning, bara 5 jobb så jag kom nästan hem i tid.
Imorgon väntar pyssel på mitt nya kontor, och kanske lite målning i studion, jag återkommer...


0 kommentarer: