Monday, August 25, 2008

Myggan



Min kamera har en älskling, en annan än mig. Jag kom på
henne idag med sin nya, tog dom på bar gärning.

Rätt som jag plåtade fotbollen såg jag något som störde mitt synfält,
en mygga. Det såg jäkligt kul ut då den spatserade runt i rutan, men jag blev hemskt okoncetrerad på spelet så jag var tvungen att ta i med hårdhandskarna!
Vet ni var myggan satt någonstans? Nä, hur skulle ni kunna veta det?
Inne i kameran, på sökarskivan!!
Har ni hört, jag kom på dom, min vackra lilla kamera hade tagit in en annan, en främling i sitt hus!

Nu är myggan borta och allt är frid och fröjd. Fast med focusen är det si så där, MarkIII ni vet!

Läggdags.

2 kommentarer:

Anonymous said...

Hehe, fantastiskt roligt inlägg med tillhörande rolig actionbild. Jag kan garantera att du är ensam om dina blogglabels: EOS 1D Mark 3, focus, Mygg, Nybro IF :)

Mattias Johansson said...

Tjena Micke!

Javisst, vilken samling labels. Skulle lagt till smörbult också. Dom gick ju in mot betet ungefär som den här killen mot målet.
Blir det något öland?
Ha det gott!