Saturday, July 26, 2008

Semester!


Jag (nybadad) och Jonathan on the beach, innan jag förvandlades
till en
rosa marshmallow!!

Äntligen dags för en tripp med familjen till Gotland och Brissund. Skall bli otroligt skönt att få slappa, umgås med fru och son, flugfiska och sola, fast jag just nu är tämligen ROSA på överkroppen (!!!) efter gårdagens strandbesök. Jag ser ut som en britt på kanarieöarna, om ni förstår vad jag menar? Jag skulle gärna visa er en bild på mig men det finns inte en digitalkamera i världen som kan återge den här färgen...Nä, skämt och sido, det skall bli riktigt skönt med semester, så nu tar jag väl paus bloggandet i någon vecka. (Känns i och för sig som jag haft paus hela sommaren.)

Winnerbäck var fantastisk igår på Skälby gård. Helt galet bra. Och vilken publik. Var hos kompisen, kollegan och konkurenten Paul Madej som bor på Skälby gård, det var en bra och skön fest. På tal om musik såg jag på Time´s hemsida ett litet bildspel av
Barry Feinstein om Bob Dylan. HÄR ser ni det. Han är skön Dylan.

Nu tar jag semester, kameragrejorna åker ju med till Gotland förstås och något reportage blir det nog. Men annars skall jag bara njuta ledigt...

0 kommentarer: