Saturday, March 08, 2008

Tack !

Tack,
säger jag till alla trevliga kollegor för en lika trevlig helg med massor av sköna bilder. Tyvärr hann jag aldrig till galleri Kontrast, vilket retar mig lite grann. Jag hann inte heller prata med alla jag tänkt. Många man vill skaka tass med. Och ett minus i kanten till de märkliga vakterna på Berns! Vad tog det åt dom? Märkligt. Annars var Årets Bild en kul tillställning.

Vad säger ni om Carolyn Cole´s föreläsning?
Den tog slut alldeles för fort, hade gärna hört henne berätta lite mer om bilderna, hennes sätt att jobba etc. Men shit, vad duktig hon är!

Grattis till alla prisvinnare i Årets Bild!


4 kommentarer:

Lars D said...

Tjenare och tack för senast!
Det var kul och slirigt tycker jag. Tur att det inte är varje månad det där spektaklet, haha.
Har landat i Grekland för ett snabbjobb. Vi får se hur det blir.
Sköt om dig.

/ LarsD

Mattias Johansson said...

Tack själv! Det var förbenat skoj, det var riktigt segt att köra själv hem till Kalmar. Fick sova i nått öde samhälle på vägen. Ett svenskt Paldiski typ!? Nu är jag förskyld som en jag vet inte vad. Skyddsdräkt, låter kul. Soligt? Varmt?
Bra dag,

/Mattias

Magster said...

Tjena Matte,
Hur fan kom det sig att du inte vann nat?
Magnus

Mattias Johansson said...

Tjena Magnus.
Hur är läget i London? Kul att höra av dig. Nä, jag var inte med och tävlade, skall försöka nästa år. Jag tappade bort din blogg, men nu kan jag ju hitta dit igen, bra! Kul att hålla koll på dig. Kul om vi kunde ta en bira i Martins trädgård i sommar. Nu skall jag kika på din blogg.
Sköt om dig,
/mattiasj