Thursday, December 17, 2009

Air


Photo: Mattias Johansson

Min sån här mojäng har varit på service. Profoto lagade den inte så jag fick en ny, men det tog ett par veckor. Under tiden körde jag med syncsladd och sladdar är nåt jag inte gillar.
Jag saknade den enormt. Att behöva springa fram och tillbaka för att ställa in styrka, stänga av och på modellight osv. Går fetbort.

Men nu har jag trimmat in den och kan sköta allt från kameran igen, det är ju farligt att röra sig har jag hört, så nu står jag bara still och trycker på min Air Remote närhelst jag behöver ändra något.
Skööönt.



2 kommentarer:

FotoMix-bloggen said...

Är det detta som kallas i-landsproblem?
Skönt att det löste sig till slut.

Mattias Johansson said...

Jodu, det kan man väl lugnt säga, haha. Lathet är världens dygd sägs det, eller har förväxlat detta?

Hur smakar era nya grejor?
Blev Paul sugen?