Thursday, October 01, 2009

Susanne Reuter x2


Foto: Mattias Johansson

Susanne Reuter ja, hon är kul. Jag har ju glömt att visa er bilderna jag tog på henne i somras. Det var åt Svenska Dagbladets bilaga "Min helg"...heter den väl va? Nåt liknande iallafall.

Hon skulle rida islandshäst på det somriga Öland.
Vi skulle träffas klockan nio på morgonen. När jag vaknade hällde det ner från himlen, fullständigt öste ner argsint, närmast ursinnigt regn.
Jag fick ett sms av Susanne som undrade om det var snyggt med regnkläder, haha. Vi hade en minst sagt roande sms-konversation under dagen, och det hela slutade med att vädergudarna smälte en smula efter vår soldans så himlen sprack upp och jag åkte över till ett då soldränkt öland.

Men nu kunde inte Susanne rida islandshäst, ty tiden räckte inte till och det fanns inte någon ledig häst som var ridklar. Så vi fick nöja oss med lite porträttbilder är hon myser sommarkväll med en av sina bästa vänner, Frodi.
Vi hade kul iallafall.


HÄR blev det på SvD´s webb, tidningen såg jag aldrig.


Foto: Mattias Johansson

2 kommentarer:

Christer said...

Hej Mattias.
Jättefina bilder,men så du ju ett proffs också.
Susanne reuter har jag alltid gillat,jag tycker att hon är sveriges bästa skådespelerska inom komedin i alla fall.Måste ha varit roligt att ha fått träffat henne.

Ha det bra.
Hälsningar amatörfotografen Christer.

Anonymous said...

Hej.Det verkar som jag och Susanne är långväga släkt via Arent Grape.Kan vara därför man tycker jag är så lik Susanne :)Kan du kolla med henne om hon har Grape i sin släkt?Vore intressant att veta.