Thursday, October 01, 2009

Canon 5D Mark II

Äntligen!!
har jag fått tag i en Canon EOS 5D Mark II.
Efter tips från den alltid uppdaterade Paul Madej ringde jag till Mattssons foto i Lund.
Jag trodde inte mina öron när jag fick veta att dom faktiskt hade fler än en.

-Jaa, vi har faktiskt fler än en, sa Erik på klingande skånska.
-Den är min, utbrast jag, utan att fråga om priset. Och i mitt i mitt lyckorus över att ha fått tag i ett hus glömde jag också att beställa greppet, med nu är det också gjort.

Jag är glad. Lika glad som Susanne Reuter är på bilden här. Från i somras.


Foto: Mattias Johansson

4 kommentarer:

FotoMix-bloggen said...

Grattis till ett bra kameraköp.
Greppet är ett måste såklart.
/D

Mattias Johansson said...

Hej Daniel!
Tackar, ja jag hoppas ju att jag blir mer nöjd med denna än min markIII.
Hoppas den kommer på måndag!

Anonymous said...

Här får ni en länk ni 5D Mark II ägare
http://www.multimediashooter.com/wp/uncategorized/dirty-pretty-thing-the-canon-5d-mkii-and-other-dslr-stuff/

Anonymous said...

PS.Min mejl brittis54@hotmal.com