Saturday, April 04, 2009

The Rockettes Volume 2

Tjejerna i The Rockettes fick till slut iordning på smink och kläder och plåtningen kunde börja.
Det blev så snygga så, slitet lönade sig. Vi plåtade i vår lilla, gamla studio och proppen gick tre gånger. Pang, pang, pang. Jag drar ju gärna iväg några rutor åt gången då och då och det vill inte vägguttagen här veta av. Då säger dom ifrån.

Om ett par timmar kommer nästa grupp hit för plåtning. Det är kompbandet Rekyl. Dom har med sig sångerskan Ida Seve, som också ingår i The Rockettes. Så hon får stå på fonden mycket idag hon...

Bilderna kan jag naturligtvis inte visa än, men det kommer.

Nu: Mat.

2 kommentarer:

Daniel Nilsson said...

Började det lukta bränt i studion när propparna gick ?
Man har ju hört rykte att det kan göra det om man plåtar för mycket ! =)

Mattias Johansson said...

Ja, inget är sig likt här sedan du gick bärsärkagång i studion!!

Näää, skojar bara. Inget luktar så där mycket som då men ena blixten luktar allt lite. Men lika mycket hela tiden liksom.
Imorgon får jag nog mina nya. Mumma!

Hoppas allt är bra med dig annars?
Jag har bytt mobil och tappat ditt nummer för övrigt, sms:a de gärna vid tillfälle.
Ha det gott och hälsa familjen!