Sunday, November 30, 2008

Änligen här


Photo: Vincent Laforet

Äntligen hemma efter en underbar helg på västkusten, Varberg närmare bestämt. Min födelseort, där är jag uppväxt. Det var bara jag och min grabb som åkte dit, söta frun stannade hemma för en möhippetackfest (?) eller vad man nu säger. En riktigt grabbsemester, 65 mil i bil utan att han knystade en endaste gång av missnöje! 2,5 år och redan biltokig.
Skönt!

Nu har äntligen Adobe släppt en plugg för Lumix LX3:an. Fast bara till CS4, men det har jag köpt så nu skall det fotas lumix. Lightroom släpper i december 2.2 och där ingår plugg för samma kameror. Skönt igen!

Vincent Laforet har visst gjort en film till med 5D MarkII, den ser ni HÄR, snyggt som vanligt. Skönt en tredje gång!

Imorgon börjar mitt 12-dagars arbetspass igen. Skönt en fjärde gång!...


0 kommentarer: