Thursday, June 26, 2008

Tennis


Photo: Mattias Johansson
Johan Settergren, en gång 179:a på världs-
rankingen, har nu lagt drömmarna på elitspel
åt sidan efter en rad hjärnhinneinflammationer.


Har plåtat tennis idag. Just tennis är något vår sportavdelning bevakar kanske en gång om året, max. Under de nio år jag jobbar på Östran så har jag nog plåtat tennis, typ två gånger!! Märkligt.
En kvart skulle jag vara där idag, "ta en liten runda" som dom säger. Men det var kul så jag stannade en hel match. Så försvann min lunch allvärldens väg...
Övrigt att notera idag:

#Sålt min Cheva. Snyft.
#Jobbat 8.00-23.00, pengar.
#Bjudit min son på Coca Cola Zero-han satte i halsen, hostade sig röd och sen sa han muntert- och analyserande-- GOTT !
#Hyrt en bil för morgondagens frilansande. Min fru måste ha vår bil.

0 kommentarer: