Friday, September 05, 2008

Perpignan 4


Natt i Perpignan, typ 22 grader varmt och en ljuvlig atmosfär!


Malin Walldorf, Chistina Kronér och Marcus Funke tittar på bild-
visningen vid matbordet.



Just det, jag skulle ju berätta om gårdagens kvällsbeivenheter, efter bildvisningen går alla till La Poste vid Castillet och tar en öl, rosévin blev det för min del. Väl där passade jag på att diskutera vår frågeställning om varför bildmaterialet från förr känns mera i magen än det som presteras idag. Torbjörn Andersson och Pär Lindström som är gamla i gemet och var med på den tiden höll med och diskuterade ivrigt frågan, vad kom vi fram till då? Det får vi ta senare.

Torbjörn Andersson och Pär Lindström diskuterar min nya
kamera, Panasonic DMC-LX3, och kom genast fram till
att den verkade ha allt man kan önska sig, tror jag håller
med faktiskt.


Per Karlsson från Canon, jag och Jan Spångberg har det trevligt på
La Poste
.

0 kommentarer: