Friday, September 05, 2008

Perpignan 3



Vilken kväll! Bildvisningen igår kväll var fantastiskt mycket bättre än dagens innan. Vi satt på torget och tittade istället för på amfiteatern, med den fördelen att man kan avnjuta bilderna med ett glas vin och lite pasta. Marcus, Christina Kronér, Malin Walldorf och jag åt gott, skrattade och frossade i bilder.
Nu hittar inte datorn minneskortet så jag lägger in en gammal bild.


Nu är det dags för lunch hos Canon så jag får skriva mera senare. Håll ut!

2 kommentarer:

Magster said...

grymt bra bild pa dig sjalv och perpignan. kudos!

Mattias Johansson said...

Tackar! Kudos var ett nytt ord för mig, alltid lär man sig något nytt!
Du skulle vara med här, kanske nästa år, eller?
Du passar helt klart på det här stället, fast det klart, ingen kan ju engelska. Krångligt för mig som inte kan ett ord franska.

Nu är det dags att sova lite, mycket bilder kvar att se imorgon.

Ha det gott Magnus!
Vi hörs.