Saturday, September 05, 2009

Väggprydnader



På Le Boca Boca i Perpignan har dom jäkligt snygga väggprydnader, I´ll tell you!
Stor projektion mot ena väggen och där dök bilden på mig och Magnus upp.
Remy Cortin tog bilden tidigare under dagen, som ni kanske läst innan.
Den loopade och återkom mååånga gånger. Nördigt, men kul.
Festen på El Boca Boca var riktigt trevlig. Champange och snittar, trevligt folk.
Festivalens hövding, eller "Generalen" Mr Jean-Francois Leroy strök förbi oss.
Krigsfotograferna Zalmai, Stanley Green och han med det trasiga ögat, (kommer inte alls ihåg namnet nu så det spar vi till sen) stod precis bakom ryggen på mig och snackade.
Låter jag som en groupie? Vad gör det? Det är kul.
Det var riktigt kul.


Zalmai var glad så det förslog. Foto: Mattias Johansson

2 kommentarer:

Anonymous said...

Tjena Mattias. Ser ju jättetråkigt ut, skitväder med :-)
Du har inte sprungit på någon Lumix GF1:a där nere?

Mattias Johansson said...

Tjena Tomas!

Inga GFor är, men några Olympus har jag sett, och så har jag ju sett M9 förstås, en hemlig sådan, tejpad och fin...Huh, vad killen skröt om den men jag vet inte jag? Men snygg var den ju.

Vi måste höras om lördag???