Thursday, September 03, 2009

Perpignan-1


La Poste!


Äntligen framme på Hotell Kennedy.

Overkligt kul att vara här igen. Känns som det var en månad sedan och ändå har ett helt år lagts på lagret.

Vi kom iväg på tok försent från flyget så till Hotell Kennedy i Perpignan anlände vi inte innan typ 23-tiden. Alla bildvisningar var stängda, de flesta uteserveringar likaså, så Magnus och jag fick sno åt oss en kebabpanini på ett litet skumt hak i en gränd, bara vi och the locals. Gott värre då jag inte ätit på 10 timmar.

Sedan blev det ett obligatoriskt nedslag på La Poste, restaurangen där alla samlas efter bildvisningarna i stan. Trevlig stämning. Där träffade jag Pontus Höök som också han skall blogga härifrån, Robert Henriksson och Martin Von Krogh har jag också träffat på och iallafall Robert skulle få ur sig några inlägg, tror jag bestämt. Så ni har mycket läsning framför er!

Vi gick givetvis vilse i gränderna igår natt och sängen fick inte sällskap av min trötta gamla kropp innan 03.05, men nu är vi med igen!

2 kommentarer:

Daniel Nilsson said...

Det ser väldigt tråkigt ut....
Speciellt som man pratar med Åsa idag och hör er andra sitta i bakgrunden och pimpla vin eller vad det nu var för nåt gott!
Fan, man skulla tagit lillgrabben med sig och åkt ner!
I Malmö har det ösregnat och åskat idag. Så bra har vi det här hemma i Sverige!

Blogga på!

//Daniel

Mattias Johansson said...

Tjena Daniel!
Det klart att du och grabben skulle varit här ni också. Nästa år :)

Här är sååå trevligt!
Nu måste jag blogga så ni har nåt att se och läsa...