Wednesday, March 17, 2010

Tre Kronor


Tina Leijonborg och Östrans Anna Frisk inför RED-galan.

Minns ni den serien? Det är nog 15 år sedan den sändes och satt som fastnaglad varje avsnitt, om det var så bra vet jag inte egentligen med hos oss fanns det inte så många alternativ. Det var 1an, 2an och TV4, thats it!

För några dagar sedan träffade jag Tina Leijonborg, inför RED-galan som gick av stapeln i Kalmar. Hon skulle iväg så jag fick 40 sekunder typ men det var roligt. Hon började med att värma upp mig genom att på sin skånska säga,
-Man skall säga testikel, då blir fotograferna glada.
Jag skrattar givetvis och knäpper.
Sedan fortsätter hon,
-Testiklar!
-Se, nu skrattar han DUBBELT så mycket!
Och det gjorde jag...

Tina var med i Tre Kronor och hon var snygg kommer jag ihåg. Nu har det gått typ mer än 15 år och hon är fortfarande snygg. Är det bara jag som blir äldre och äldre för varje dag???




Foto: Mattias Johansson

3 kommentarer:

Magster said...

tjenare matte,
sag att du skaffat iphone, grattis. men skulle du inte vantat till i sommar istallet? den nya kommer helt att ersatta dina tramsiga canon grejor! :-D

hur blir det med perpignan i ar, kommer det att bli av? jag aker garanterat, kommer PFK att arrangera igen?
ha de gott
M

Mattias Johansson said...

Tjena Magsterman!

Visst borde jag väntat! Men habegäret vinner ju alltid och så även i våras.
Men Canon är alltid Canon, inget slår det...förutom min Hasselblad H2 med 39 Mb 4shot-bakstycke som jag just inköpt!!!! Nu måste man lära sig den också. Tid, vet du var man köper det?

Självklart åker vi till Perpignan i år också. Bästa! Snacka vad skoj vi skall ha. Jo, jag är tämligen säker på att PFK kör en resa i år också, 11 året. Visst längtar man?
Ha det gott, vi hörs!

Magster said...

H2 39MP! later som en hyffsat bra kamera, ha ha!

ang. perpignan sa ska det bli sa jadra kul! charley som du traffade kommer igen fran kanada och alex kommer fran indien, sa det blir mycket roligt hang i stan.

ha de'