Monday, February 06, 2012

Ozzy Osbourne

Ozzy Osbourne 2007. ©Mattias Johansson

För ett gäng år sedan tog jag den här bilden på Ozzy. Naturligtvis ville min bror genast ha den. Först nu har jag äntligen tagit mig tid att skriva ut den till honom. (Sorry bro´! Snart på en låda nära dig...)

Det är ju en galen gubbe den där Ozzy. På scenen hade han rullat fram brandslangar. Kul tänkte vi, han skall ge publiken en kalldusch...men ICKE! Det var ju oss fotografer han skulle ge en överraskning!
Som tur var fanns det en liten "catwalk" ut från scenen, och vi som stod längst fram, Sven Lindvall (expressen), Fredrik Sandberg (scanpix) och jag kunde få ner våra huvuden under den. Men stackars dom som stod och trängdes bakom oss, fastlåsta i fållan liksom. Galet blött.

Så här såg det ut när jag fick min dusch:
Ozzy Osbourne 2007. ©Mattias Johansson
 Hm? Nu känns det som jag skrivit detta tidigare...men det är ju kul så det gör väl inget?

0 kommentarer: