Monday, January 09, 2012

Och så det där med midjemåttet

Upptäckte till  min fasa att mitt ThinkTank-bälte måste ha krymt något alldeles oerhört mycket under julen. Jag plåtar ju inte så mycket pressjobb längre, nuförtiden har jag så mycket utrustning med mig på jobben att det är vagnar och bärhjälp och då märker man liksom inte hur man växer...
Men nu lastade jag in mina Canon-grejor i bältet och...kan inte knäppa!!

Uppe på det kollade jag på Gladiatorerna i helgen och ja, då får man ju också en tankeställare :(

Så nu börjar jag det nya året med att iallafall tänka på att jag ta tag i den biten, gladiatorkropp nästa! Så jag orkar bära alla grejorna alltså, fåfäng är man ju inte...

På bilden är det Mikael Åhlund, triatlet, som visar hur man skall se ut. Kanske det får vara min "mall"...


@Mattias Johansson

0 kommentarer: