Wednesday, December 07, 2011

Bredbensrock och stress

Lyssnar just nu på en Iggy Pop-låt där riffet i verserna låter märkbart likt Lundells Ärrad & Bränd, eller tvärt om så klart. Home heter Iggys låt. Måste kolla på Slugger-skivan när jag kommer hem om det står.
För övrigt är ju "bredbensrockplattan" Slugger inspelad i min gamla hemstad Varberg, bara en sån sak gör ju att skivan är bra!

Men det här har ju INGENTING med foto att göra? Nja, jag skulle lägga ut en lundell bild här naturligtvis, men de ligger hemma. Så det blir denna bilden istället.


Den är från denna veckans möbelplåtning åt Mizetto. Stativet står ju bredbent iallafall...
Lägg märke till det infernaliskt låga datorbordet jag lånat!! Till följd av det har jag nu ett knäveck som strejkar något alldeles galet. Ont! Ni vet, upp och ner, upp och ner, typ 5000 ggr och sedan när kroppen fått vila lite har den illvilligt lagt dit en smärtpunkt som liksom för att hämnas.


Två dagar var jag hos Mizetto och dom har INGEN mottagning i fabriken. Så jag har varit utan uppkoppling i två dagar, stressande! Och ännu mer stressande är det att man blir stressad av att veta att man blir stressad av att vara utan täckning...Stressigt :)

0 kommentarer: