Saturday, January 08, 2011

Årets Bild-satan också

Jag hann inte ta tag i det!! Trist att inte vara med och tävla i år. Nu har jag ju mest sysslat med reklam och familj i år men första kvartalet gick ju i journalistikens tecken så någon bildusling fanns det kanske man kunde skickat. Men tiden rann iväg utan mig i antågande och jag hann aldrig åka in till tidningen och leta.
Tråkigt att inte känna den där spänningen i väntan på resultatet.
Jag får ta fram mina gamla priser och pussa på dom lite istället, tröst för den stressade...
Men jag får hålla tummarna för alla andra istället, lycka till allihopa!! Vi ses i Norrköping!!




2 kommentarer:

Daniel Nilsson said...

Skönt att slippa stressen kanske! =)
Men du kanske kommer dit o festar lite i alla fall?

//Daniel

Mattias Johansson said...

Typ något i den stilen, fast nu ångrar man sig lite...
Klart som korvspad att vi ses i norrköping! Då tar vi oss något gott att hälla innanför västen!!!