Sunday, February 28, 2010

Årets bild


Årets Bild 2009, 3:e pris Sport Feature
Foto: Mattias Johansson

Tiden går sjukt fort, på fredag är det dags för Årets Bild igen. Jag kan inte på något sätt fatta att det gått ett helt år sen sist.
Då var vi i Vadstena och jag stod på prispallen! Det var så sjukt kul så det finns inte!
I år får andra stå där och det är kul för dom, jag skulle naturligtvis gärna stå där i år också men det blev inte så. På ett sätt är det ju skönt att bara sitta i publiken också, man slipper vara så förbaskat nervös. Jag kan lova att jag var rätt nervös förra året. I år skall jag också få vara lite nervös men inte i den här tävlingen...VM i cliffhanger va?

HÄR ser ni vinnarlistan förra året.

Jag tror det är ett gäng riktigt snygga bilder på gång i årets vinnarkollektion. Ah, jag längtar till fredag! Då är vi på plats i Örebro för årets upplaga av Årets Bild.

2 kommentarer:

Paul Madej said...

Ja snart är vi där, kul ska det bli, och vi måste förbi "Hasses sega skumgubbar" för ngn korv blir det Icke.
//PM

Mattias Johansson said...

Varken korv eller sega gubbar...snyft.